Vrlo dostupna
servisna linija

Hotline

U praksi je visoko dokazano rješenje za servisne ili hot-line linije – svugdje tamo gdje je potrebno imati bezbjednost da će klijent moći uvijek pozvati i da će servis njegov poziv i zahtjev moći prihvatiti, prije svega na hot-line telefonskim linijama 24/7. Budući da je poziv preusmjeren na centralu PBX, može se pozivom rukovati prema potrebi: reproducirati glas, stvarati redove ili grupe poziva, preusmjeravati pozive između tehničara, snimati pozive, itd. Vrlo korisna funkcija je mogućnost preusmjeravanja poziva van radnog vremena na mobilni telefon tehničara, zadržavajući sve funkcionalnosti cijelog sistema i njegovih prednosti.

  • vrlo visoka dostupnost i pouzdanost cijelog sistema
  • dobrodošlica, pozivi na čekanju, zvonjenje u grupi, prosljeđivanje, snimanje poziva
  • praćenje, testiranje, statistike poziva
  • režim zvanja van radnog vremena
  • notifikacije e-pošte i SMS o propuštenim pozivima
  • postavljanje i upravljanje sistemom obavlja se na daljinu - bez potrebe fizičke intervencije

Uobičajeni rad za vrijeme radnog vremena

Servisni broj preusmjeren je na SIP broj pomoću GSM modema. Poziv prolazi kroz primarnu liniju centrale servisa. Ovdje mogu nastati razni scenariji: npr. moguća je reprodukcija početne poruke, telefoni mogu zvoniti u grupi, poziv može biti na čekanju i slično.

Varijanta rada van radnog vremena/h3>

Vrlo korisna funkcija, ako npr. jedan od tehničara dežura na telefonu. Sve gore navedene funkcije centrale su sačuvane, poziv obrađuje tehničar bez potrebe fizičkog prisustva na radnom mjestu, dakle klijent ne registrira razliku.

Djelomični kvar

U sljedećim situacijama:

  • kvar primarne linije / SIP trunk
  • kvar (prekid) jednog od operatora
  • prekid rada primarnog čvora

cijeli sistem ostaje potpuno u funkciji, a pozivi prolaze kroz sekundarnu liniju. Prema podešenosti sistema, pozivi mogu biti preusmjereni servisnom timu ili dežurnom tehničaru.

Potpuni kvar mreže

U slučaju potpunog kvara cijelog PBX cluster-a ili obje linije, moguć je i daljinski pristup (preko skripta) proslijediti poziv direktno u GSM modemu. Klijent i dalje zove na isti broj servisne linije, ali poziv proslijeđen na broj mobitela servisnog tehničara, servisna linija ostaje funkcionalna i dostupna.