Lead generation
FX Lead Generation
Proces privlačenja klijenata i preobraćanje 'stranaca' u zainteresiranu osobu (dalje u tekstu: FX Lead Generation) je revolucionaran način stvaranja potencijalnih klijenata (lead) ili motiviranih kontakata na Internetu. Potpomaže kompanijama dobiti kontakte za potencijalne klijente koji su zainteresirani za određenu vrstu proizvoda ili uslugu. Motiviran je onaj klijent koji je pokazao interes za određenu uslugu ili proizvod, npr., popunjavanjem on-line obrasca, slanjem upita ili kupnjom ili ostalim sličnim aktivnostima. Kompanija Lead Generation većinom koristi svoj pozivni centar ili servis za klijente, a zatim rješava potencijalno motivirane klijente. Ako kompanija nema svoj pozivni centar, obično ga može naručiti kod kompanije (outsorcing) koja već sklapa poslove glede stvaranja potencijalnih klijenata (lead). Radi se o najučinkovitijim marketinškom alatima današnjice.
Koje su prednosti „Lead Generation“?
Glavna prednost procesa Lead Generation je u tome da vaša kompanija dobiva samo kontakte s već motiviranim klijentima i adekvatnom interakcijom. Dakle, ne morate utrošiti mnogo finansija da bi masovno potražili potencijalne klijente s neizvjesnim rezultatima. Motivirani klijent dolazi automatski kod vas. Osnova uspjeha procesa Lead Generation je ekskluzivnost isporučenih potencijalnih klijenata (leads). Svaki kontakt dobiva samo jedan poslovni partner što obezbjeđeva visoku vjerovatnost dobivanja realnog klijenta. Određene kompanije, također, primjenjuju i tzv. tehnologiju Multilead. Naredna dokaziva prednost procesa Lead Generation je i jednostavna kontrola troškova i profita. Jednostavno možete provjeriti koliko je novih klijenata doprinijelo Vašoj strategiji. Zato prilikom korištenja odnosno primjene procesa privlačenja kupca i preobraćanja 'stranca' u zainteresiranu osobu (lead generation) plaćate samo za realni broj potencijalnih klijenata (leads) koje ste dobili zahvaljujući marketinškoj strategiji. Lead Generation je komforna strategija ne samo za trgovce već i za klijente (korisnike). Klijent dobiva informacije o proizvodu i usporedbu nekoliko kompanija na tržištu koje ga pružaju. Idealna je kombinacija procesa Lead Generation s marketingom Affiliate u mreži.
Na koji način dijelimo potencijalne kupce (leads)?
Trenutačno je moguće iskoristiti nekoliko modela generisanja potencijalnih klijenata (leads). Prvi nudi usporedbu proizvoda na cijelom tržištu, dakle, radi se o usporedbama u kojima klijenti mogu pronaći najbolje usluge ili proizvode. Kod drugog tipa se radi o brendiranim (branded) i o nebrendiranim (non-branded) web portalima, tzv. microsites, dakle, riječ je o stranicama koje pružaju informacije o konkretnom proizvodu. Obje navedene vrste mogu se kombinirati da bi se mogao stvoriti hibridni model.
Koje su prednosti usluge?
Koje su prednosti usluge?
- jednostavna kontrola troškova i profita,
- kvalitetna obrada podataka - odabir klijenata, postavljanje strategije kontaktiranja klijenata,
- efektivni procesi i mogućnost nadzora kvalitete u bilo kojem trenutku u toku procesa,
- mogućnost izbora operatora prema specifikaciji ponude (senior, junior),
- nije potrebno posjedovati vlastiti sistem CRM,
- visoka uspješnost kampanja: 8–22 %.
- Plaćate samo za realan broj potencijalnih klijenata (leadas) dakle klijenata koje ćete dobiti na osnovu marketinške kampanje!
