Pozivni centar po modelu „ključ u ruke“

Pozivni centar (Call center) po modelu „ključ u ruke“

Odgovarajte na pitanja vaših kupaca, dajte savjete, primajte telefonske naloge

phonelink_ring
Učinkovitiji način komunikacije s našim klijentima
money_off
Niži troškovi stvaranja prvog kontakta.
settings_phone
Izgradite vlastiti pozivni centar ili ga samo iznajmite.
show_chart
Veći promet i dobit

Pozivni centar

Nudimo prodaju ili iznajmljivanje pozivnog centra koji ćemo Vam pripremiti po modelu „ključ u ruke“ a prema Vašim zahtjevima ili Vašoj specifičnoj situaciji. Također, možemo pružiti potpuni model izdvajanja poslova/ugovaranja prema kojem se radi poboljšanja produktivnosti određeni poslovi ustupaju vanjskim preduzećima koja se njima bave (outsourcing). Sve to preko Vašeg pozivnog centra, na našim tehničkim sredstvima i s našim profesionalnim zaposlenicima. Pozivni centar je namijenjen prije svega za kompanije s visokom zahtjevima glede kvalitete, za kompleksne sisteme i za potrebe učinkovite i profesionalne komunikacije s njihovim sadašnjim i potencijalnim klijentima. Prije svega će ga koristiti kompanije koje implementiraju CRM (Customer Relationship Management) kao alat za učinkovito upravljanje odnosima s klijentima.

Prodaja ili iznajmljivanje pozivnog centra

Nudimo implementaciju, korištenje, nadzor i savjetovanje glede profesionalnog pozivnog centra za komunikaciju s vašim klijentima. Birajte između dva načina: izgradnja vlastitog pozivnog centra ili iznajmljivanje naše tehničke platforme. Iskoristite prednosti jednog dobavljača za cijeli kompleks usluga iz domena pozivnog centra.

Izdvajanje pozivnog centra (Outsourcing)

Sve možete prepustiti nama. Nudimo vam kompletnu uslugu pomoću naših sredstava, uključujući i osposobljeno osoblje. Iskoristite najrašireniju infrastrukturu i ostale usluge podrške, kvalitetni servis i nadzor kapaciteta. Garantiramo besprijekoran rad s minimalnim zahtjevima glede znanja vaših zaposlenika i uštedu troškova.

Usluga uključuje
  • analizu sadašnjeg stanja/li>
  • analizu komunikacijskih aktivnosti s klijentima, partnerima odnosno dobavljačima
  • projekt optimalne varijante
    • prijedlog pozivnog centra po modelu „Ključ u ruke“, prijedlog isporuke kao i namještanje aktivnih elemenata
    • opseg usluge ovisi o Vašim individualnim potrebama i zahtjevima
  • isporuka rješenja
    • od telefonske linije preko PBX-a, kompjutera sve do CRM-a ili outsourcing-a
  • servis i nadzor vaših sistema
    • kontinuirano praćenje 24 sata na dan, 7 dana u tjednu i 365 dana u godini
    • on-line usluge „HELP DESK“
    • informacije i konsultacije
  • garancija
    • Nudimo servis i nadzor 24 sata na dan i 365 dana u godini.

Pozivni centar po modelu „Ključ u ruke“

Arhitekturu rješenja dijelimo prema položaju pojedinih grupa operatora

  • centralizirano
  • decentralizirano

Prema položaju inteligencije upravljanja

  • distribuirani (osnovni) pozivni centri (Call Centers)
    • baze podataka i njihove aplikacije nalaze se kod klijenta (korisnika)
    • baze podataka ne samo za ključne aplikacije nego i za korisnički orijentisane aplikacije
  • djelomično centralizirani (poboljšani) pozivni centri (Call Centers)
    • aplikacije koje su zajedničke pojedinim čvorištima centralizirane su i nalaze se iznad mreže u jednoj točki
    • kod klijenta ostaju najčešće korišteni dijelovi aplikacija i podataka (korisnički orijentisane aplikacije)
    • povećanje utiska o bezbjednosti kod klijenta (korisnika) jer ima svoje podatke pod nadzorom
  • centralizirani pozivni centri pomoću inteligentnih mreža (IN)
    • korištenje IN platforme omogućuje Vam implementirati funkcije (enhanced)
    • prednost položaja i dalje ostaje kod klijenata (korisnika)

Prema Telekomunikacijskoj infrastrukturi

  • euroISDN2 ili euroISDN30
  • Linije u boji
  • Mreže LAN
  • PBX + hardware + software
  • tehnička specifikacija rješenja prema želji

Ostale usluge

  • savjetovanje
  • mogućnost raspoređenog finansiranja
  • informativne „workshop“ radionice za pružanje osnovnih podataka o tehnologiji ili ostalim dijelovima usluge
  • tehničko osposobljavanje zaposlenika je sastavni dio isporuke tehnologije i ostalih usluga

FX Solutions je pouzdano rešenje za korporativnu IP telefoniju.

Sistemi CRM

Dobavljači sistema CRM za naše pozivne centre su kompanije GENESYS, NEXTIRAOne, SAP, SIEBE i TeliaCall. Prema želji klijenta možemo odabrati i druge dobavljače ili poslovne partnere.

Mogućnosti pozivnog centra

  • nudi telefonski kontakt s kupcima, s neposrednim pregledom povijesti i detaljima uzajamnih odnosa, uključujući i aktivnost operatora i to za dolazni ili odlazni poziv
  • omogućuje kategoriziranje klijenta i izgradnju efektivnih baza podataka
  • stvara opcijske izlazne izvještaje i pregledne tabele, uključujući i analize

Nešto više

  • paralelna obrada projekata ili kampanja u okviru jednog nadzornog okruženja
  • stvaranje visoko ciljanih komunikacijskih programa s predvidivim učinkom
  • povezivanje s različitim komunikacijskim kanalima
  • širok raspon bezbjednosnih i nadzornih mehanizama

Priključni sistemi

Dobavljači preklopnih sistema su vodeći proizvođači telefonskih centrala kao što su Alcatel, Siemens, Ericsson i 2N. Prema želji klijenta možemo odabrati i druge dobavljače ili poslovne partnere.

HW

Dobavljači hardvera (kompjuteri, terminali i drugi uređaji) naši su partneri – kompanije SUN, DELL, Autocont i HP. Prema želji klijenta možemo odabrati i druge dobavljače ili poslovne partnere.